Робимо ставку на перемогу – “Вартіс” продовжує розвивати мережу металоцентрів в Україні
Не зважаючи на зменшення попиту на металопрокат у 2022 та на початку 2023 року, “Вартіс” продовжує розвиватися та відкривати нові металоцентри, щоб бути ближчими до клієнта. Сергій Коваленко, комерційний директор Національної мережі металоцентрів «Вартіс» переконаний, що в майбутньому споживання металопрокату збільшиться, а ринок відновиться. Саме тому компанія “Вартіс” йде на випередження і нарощує свої об’єми та представленість у регіонах вже сьогодні.
Розширення мережі металоцентрів в Україні – стратегічна мета компанії
Сьогодні “Вартіс” представлена у 15-ти регіонах України та налічує 50 металоцентрів, ця цифра ще збільшиться до кінця 2023 року.
“Відповідно до змін у споживацькій поведінці, ми прийняли рішення розширити мережу роздрібних баз. Це дозволяє компанії швидко реагувати на зміни в попиті. Окрім того, розширення мережі компанії дає нові робочі місця, що сприяє зростанню зайнятості та збільшенню доходів для бюджетів різних рівнів”, – розповідає Сергій Коваленко.
Завдяки присутності “Вартісу” у різних регіонах, клієнт може купувати металопрокат меншими партіями та заощаджувати на логістиці – все це допомагає йому оптимізувати фінансові витрати.
“Коли ми розуміємо, що в певному регіоні є достатня кількість існуючих клієнтів, ми відкриваємо там свої сервісні центри, щоб стати ближчими до наших клієнтів. Це дозволяє нам покращити якість обслуговування через більш швидку та якісну доставку. Сьогодні ми маємо розширений асортимент металопродукції та надаємо додаткові послуги, які потребує клієнт з нашого боку.”
Споживання металопрокату в Україні
Зараз споживання металопродукції в західних регіонах України активніше, ніж у центральних або східних регіонах. Це зумовлено війною, яка може призвести до зміни економічних та індустріальних структур регіонів. Для клієнта існує декілька ключових факторів, які впливають на процес придбання металопрокату:
“Перш за все, це швидкість обслуговування, оскільки клієнт не бажає чекати. Йому потрібні рішення одразу, і важливо, щоб замовлення було виконано негайно. Другим важливим фактором є наявність якісного сервісного обслуговування. Наш клієнт прагне отримати швидке виконання замовлення і адресну доставку. Особливо важливо, забезпечити широкий асортимент металопрокату, високу якість товару, який повинен повністю відповідати всім вимогам і стандартам. Все це ми прагнемо реалізовувати в нашій діяльності”
Зважаючи на те, що відновлення всієї країни призведе до збільшення споживання металопрокату в Україні втричі, у порівнянні з довоєнними обсягами, компанія “Вартіс” вже готується до того, щоб мати всі необхідні потужності для реалізації масштабних проектів.
Зміни на ринку металопрокату
Український бізнес вже зазнав змін стосовно металопрокату. Як розповідає Сергій Коваленко, підходи до постачання значно змінилися. До війни, певну частину ринку займали російські виробники металопрокату.
“Це було обумовлено специфікою ринку, росіяни демпінгували, надаючи металопрокат за цінами нижчими, ніж вітчизняні українські виробники. Однак зараз український ринок відмовився від закупівлі цієї продукції в російських та білоруських компаній. Замість цього, українські компанії знаходять еквівалентні, більш вигідні пропозиції з імпорту. Українські споживачі купують метал європейського та турецького виробництва, не переплачуючи”.
Сьогодні українські виробники адаптуються до європейських стандартів та деякі види металопрокату вже сертифіковані під стандарти. Наприклад шпунт Ларсена тепер повністю замінено шпунтовими сваями виробництва європейських компаній. Це дозволяє економити кошти при закупівлі європейської продукції. Вона є більш якісною та економною з точки зору ваги за метр погонний.
Наразі спільне завдання – це перемога у війні та відновлення України. Національна мережа металоцентрів “Вартіс” має потужний людський потенціал, висококваліфіковану команду, широкий асортимент продукції, розгалужену мережу металоцентрів в різних регіонах України та конкурентні ціни.