VARTIS: Як компанія здобула нагороду у номінації “Надійний сервіс у металоторгівлі 2024”
Ми звернулися до топ-менеджерів компанії VARTIS, щоб дізнатися, що стало основою їхнього успіху? Які інновації та стратегії стали вирішальними для здобуття найвищої нагороди року в категорії “Надійний сервіс”?
Дізнайтеся першими, як інноваційні підходи, стратегічні кроки та здатність адаптуватися до змін на ринку дозволили компанії закріпити лідерство у металоторгівлі та підтвердити свою надійність для клієнтів!
Комерційний директор VARTIS Сергій Коваленко
Покращення сервісу у сфері металоторгівлі
Які конкретні дії та ініціативи допомогли VARTIS отримати нагороду “Надійний сервіс у металоторгівлі 2024”?
2024 рік став для нас роком стратегічних рішень і конкретних дій, спрямованих на вдосконалення сервісу. Загалом на цей момент було відкрито 15 нових металоцентрів, що стало важливим кроком для покращення нашого сервісу. Це дозволило оптимізувати логістику, знизити витрати й зробити продукцію доступнішою для наших клієнтів.
Також цього року ми вдосконалили цифрові інструменти, які дозволяють швидше обробляти замовлення й забезпечувати персоналізовані рішення для клієнтів. Це важливий фактор, який зробив нас лідерами у сфері сервісу та дозволив отримати високу оцінку від клієнтів і партнерів.
Як ви адаптувалися до умов та викликів 2024 року?
Поточний рік став справжнім випробуванням на стійкість для українського бізнесу. Водночас, ми показали, що готові до найскладніших викликів. Наші металоцентри працюють навіть під час енергетичних криз і довготривалих блекаутів завдяки автономним джерелам живлення. Ми також значно вдосконалили роботу автопарку, що забезпечило безперебійність доставки.
Крім того, ми приділили особливу увагу релокованим бізнесам: відкривали нові точки ближче до їхніх потреб, підтримуючи клієнтів і сприяючи економічному відновленню регіонів. Відтепер наші клієнти можуть отримати все необхідне в одному місці за конкурентними цінами, що робить процес співпраці зручнішим і ефективнішим.
2024 рік став роком інновацій і командної роботи. Ми адаптували наші процеси під нові реалії ринку, базуючись на гнучкості, швидкості та готовності прилаштовуватися до змін. Саме це допомагає нам залишатися надійними й конкурентоспроможними.
Що ви вважаєте найважливішим для побудови сервісу, якому довіряють клієнти?
Комплексність рішень є одним із ключових факторів. Ми значно розширили асортимент, пропонуючи разом із металопродукцією супутні матеріали, такі як витратні матеріали, кріплення та комплектуючі. Це дозволяє клієнтам замовити все необхідне для своїх проєктів в одному місці, економлячи час і зусилля.
Ми також забезпечуємо постачання металопродукції будь-якої складності. Навіть якщо замовлення вимагає поставок з різних куточків світу — від Європи до Японії — ми здатні його реалізувати.
Наша система обслуговування орієнтована на спрощення процесу покупки. Комплексні замовлення оформлюються швидко й зручно, що зміцнює довіру клієнтів.
VARTIS — це компанія, яка вчиться й адаптується разом із країною. Завдяки інноваціям, гнучкості та відданості команди ми перетворюємо виклики на можливості, залишаючись надійним партнером для наших клієнтів!
Генеральний директор VARTIS Роман Анзін
Роль людського капіталу у формуванні успішного бізнесу
Успіх будь-якої компанії — це результат спільної роботи всієї команди, і людський капітал є одним із основних рушіїв її розвитку. Будувати ефективну команду, підтримувати високі стандарти сервісу та інвестувати в розвиток співробітників — ключові принципи нашої роботи.
Як у VARTIS вдається мотивувати команду досягати високих стандартів сервісу?
У VARTIS ми переконані, що успіх компанії залежить від сильної та мотивованої команди. Для нас бізнес — це не лише про прибуток, а й про велику мету, яку ми разом досягаємо.
Ми усвідомлюємо важливість кожного співробітника, тому зосереджуємося на створенні відповідного середовища та умов, де кожен розуміє значущість свого внеску в спільну справу. Місія та велика мета компанії, а також розуміння кожним співробітником своєї важливості й ролі в досягненні цієї мети, природно формують мотивацію досягати високих стандартів сервісу.
Наш секрет мотивації доволі простий: ми шукаємо однодумців, які поділяють наші цінності й прагнення, і це є основою нашого успіху. Сьогодення диктує свої умови, які стосуються кінцевого результату, причетності кожного до великої місії компанії, тоді й досягається саме успішний результат. Пам’ятаєте, як у відомій притчі про космічну станцію, де хтось прибирає, а хтось запускає шатли в космос. Наша команда — це про останнє.
Які внутрішні програми та ініціативи ви розробляєте для розвитку працівників?
Ми постійно аналізуємо, як змінюються пріоритети наших співробітників, щоб надати їм справді необхідні та ефективні інструменти для роботи й розвитку. Зараз ми оновлюємо основні напрями, враховуючи поточну ситуацію в країні, умови роботи та бачення колег щодо їхнього майбутнього. Усе це стає основою для створення нових ініціатив, які відповідають реальним потребам команди.
Що, на вашу думку, є ключовим у формуванні ефективної команди?
У сучасних реаліях важливо:
-
чути «болі» та бачити можливості, настрої й бажання команди;
-
розуміти, як це співвідноситься з цінностями й цілями компанії;
-
швидко приймати рішення для втілення ефективних ідей або коригування курсу, якщо це необхідно.
Які інновації у вашій роботі сприяють розвитку команди та бізнесу взагалі?
Ми реалізуємо чимало ініціатив, спрямованих на розвиток нашої інфраструктури та створення комфортних умов для команди. Однією з них, впровадженою цього року, стало використання альтернативних джерел енергозабезпечення на сучасному складі у Вишневому. Завдяки встановленню сонячних панелей у поєднанні з генераторами ми досягли енергетичної незалежності навіть у періоди тривалих блекаутів. Такий підхід гарантує безперервну роботу складу, забезпечуючи комфорт для співробітників. Це підтримує стабільність бізнесу та допомагає знизити рівень стресу в команді.
Як саме люди в команді впливають на розвиток компанії та її успіх у майбутньому?
Люди — це основа нашого успіху. Ми впевнені, що інвестиції у розвиток команди дають компанії сильні конкурентні переваги, і маємо тому підтвердження: якість сервісу зростає, а адаптація до ринкових змін стає швидшою. Коли кожен співробітник має можливість розвиватися, це відкриває нові горизонти для всієї компанії. Для нас працівники — це не просто ресурс, а ключова частина нашої місії. Завдяки підтримці, інноваціям та програмам розвитку ми будуємо команду, яка досягає результатів навіть у найскладніші часи.
Людський капітал для VARTIS — стратегічний елемент, що дозволяє реалізовувати амбітні цілі й залишатися надійним партнером для наших клієнтів!