Оберіть область зі списку
Вінницька
Волинська
Дніпропетровська
Житомирська
Закарпатська
Запорізька
Івано-Франківська
Київська
Кіровоградська
Львівська
Миколаївська
Одеська
Полтавська
Рівненська
Сумська
Тернопільська
Харківська
Херсонська
Хмельницька
Черкаська
Чернівгівська
Чернівецька
Ваша область
Ви з області?
Так
Змінити

мова
мова

Ваша область ?
Так
Змінити
24 / 03 2023

Весна-2023 буде вирішальною для ринку будівництва і металопрокату Києва та регіону, – керівниця відділу продажів Vartis Марина Рачкова

Ринок металопрокату київського регіону дуже залежить від відновлення попиту на нерухомість на первинному ринку. До війни кількість житла у Києві та у населених пунктах навколо столиці збільшувалася швидкими темпами, тому в цьому регіоні була, хоч і велика конкуренція серед постачальників металопрокату, але клієнтів для розвитку і заробітку всім вистачало. Наразі нових об’єктів не будують, а рієлтори заключають 2-5 угод на місяць, а до війни – близько сотні.

Вже зараз деякі девелопери говорять про те, що з початку березня фіксується стрімке відновлення ринку первинної нерухомості в Києві та області, але треба вірити цифрам. Так, за інформацією рієлтор у столиці станом на кінець лютого 2023 року відновили роботу на 1,2% більше відділів продажів новобудов, ніж це було в кінці листопада 2022 року. В області ситуація дещо краща і становить плюсову різницю у 5,6%. Станом на початок березня у 75% новобудов Києва працюють відділи продажу. Але це не говорить про відновлення попиту, а лише про очікування забудовників на клієнтів, адже весна нам всім вселяє надію, розповідає керівниця відділу продажів Національної мережі металоцентрів Вартіс Марина Рачкова.

Довідка: Марина Рачкова – керівниця відділу продажів компанії «Вартіс», опікується оптовими продажами у Київському регіоні. Має майже 20 років досвіду роботи на ринку металопрокату.

Ця весна багато чого визначить для ринку нерухомості, а за ним – металопрокату в регіоні.

Передбачити ситуацію з тим, яким буде сезон на ринку будівництва дуже важко, особливо зараз, в час, коли багато ризиків. Всі чогось очікують, але зберігають гроші в готівці.

«Що спостерігаємо зараз – люди та бізнес навчилися жити в умовах війни, стали сильнішими і зрозуміли, що потрібно працювати та планувати. Тому попит, хоча і є дуже дуже незначним порівняно з довоєнним роком, всеодно потрохи далі продовжує рости», – розповідає фахівчиня.

 «Динаміка продажів металопрокату у Києві завжди була вищою, ніж в інших регіонах, і так само пропорційно більше зростала. Проте 2022 рік обнулив такі тенденції.

Попит на металопрокат у регіоні, якщо вірити цифрам, зараз зберігається на рівні 25% від довоєнних продажів.

Протягом березня з початком сезону спостерігаємо невелике пожвавлення у продажах на рівні 10-15%. Для порівняння у 2021 році пожвавлення попиту при вході в сезон становило у березні 50%. Тобто не все так погано, але буму, про який говорять деякі девелопери наразі не спостерігаємо».

За словами Марини Рачкової, конкуренція на ринку металопрокату у 2022 році та на початку 2023 не впала, а навпаки – зросла. Адже клієнтів значно менше, а компаніям потрібні кошти на утримання фахівців, сплачування податків т.д. За клієнта буквально тривають бої і наразі їм пропонують найкращі умови для купівлі металопрокату, ніж були до війни.

Так у Вартіс в зимові місяці запустили акцію на доставку металопрокату, і запровадили більш лояльну цінову політику.

«Наразі Вартіс, як і всім іншим компаніям, не так, легко. Але 2022 рік нас багато чому навчив. Ми змогли зберегти свій колектив, великий асортимент металопрокату на базах, а також самі металоцентри.

До слова, перше замовлення в нас на завантаження металом після вторгнення було вже 14 березня і ми зрозуміли, що треба повертатися до роботи.

За цей рік ми пристосувалися до діяльності з відключеннями світла, до роботи в постійних тривогах. Ми витримали.

Але, звісно, також багато чого очікуємо від весни. Великих прогнозів не даємо, проте очікуємо підвищення попиту на металопрокат у 2023 році на 10-15 відсотків від рівня 2022 року.

Це хороший прогноз і він дозволить компанії розвиватися та працювати, обслуговувати клієнтів, зберігати робочі місця та сплачувати податки».

Top